Morgen gaan we! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Linda Kroes - WaarBenJij.nu Morgen gaan we! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Linda Kroes - WaarBenJij.nu

Morgen gaan we!

Door: Linda Kroes

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Juni 2014 | Nederland, Dalfsen

Morgen is het dan eindelijk zo ver, we gaan naar Kenia! Ik ben ontzettend zenuwachtig maar heb er ook super veel zin in! Om 9 uur verzamelen we op Schiphol, en om 12 uur vertrekt ons vliegtuig richting Istanbul. Vanuit daar gaan we met het volgende vliegtuig naar Nairobi in Kenia. In Nairobi gaan we een nachtje in een hostel slapen, om de volgende dag door te reizen richting Nyeri, onze verblijfplaats voor de komende drie weken.

Het is jammer dat we de wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Mexico niet kunnen zien, aangezien we dan in het vliegtuig zitten. Ik hoop dat ze winnen! Iedereen heeft oranje shirtjes meegenomen voor de lokale mensen, zodat we samen met hen kunnen kijken als Oranje weer moet spelen :)

Als het goed is krijgen we in Kenia de gelegenheid om een aantal reisverslagen te posten in een internetcafé. Ik zou het leuk vinden als je me bleef volgen!


  • 28 Juni 2014 - 19:30

    Maaike:

    Super veel plezier linn!!
    Ik hoop dat je het geweldig krijgt daar.

    Xx

  • 30 Juni 2014 - 13:58

    Hennylammerink:

    Hoi Linda veel plezier.
    Ga je volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hoi, leuk dat je op mijn reisblog kijkt! Ik ben Linda Kroes. In de zomervakantie van 2014 ga ik, samen met een groep andere jongeren en een aantal mensen van stichting OPIN, een reis maken naar Nyeri in Kenia. We gaan hier ontwikkelingswerk doen: weeshuizen en scholen opknappen, voorlichting geven aan de lokale bevolking over HIV/AIDS en nog veel meer. Zo gaan we ook een aantal activiteiten doen met de kinderen daar. Natuurlijk is er naast het werk ook ruimte voor ontspanningsactiviteiten, bijvoorbeeld een safari!

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 5403

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Kenia 2014

Landen bezocht: