In Kenia - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Linda Kroes - WaarBenJij.nu In Kenia - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Linda Kroes - WaarBenJij.nu

In Kenia

Door: Linda Kroes

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

We zijn in kenia!!!
De reis is erg goed gegaan. We zijn gevlogen met Turkish Airlines. Eerst hadden we een vlucht van ongeveer 3 uur van Amsterdam naar Istanbul. Daarna hadden we een vlucht van 6 uur naar Nairobi. We kwamen daar rond 1 uur snachts aan, en toen vleek dat 4 koffers en 1 gitaar niet meegekomen waren. Uiteindelijk lagen we pas rond half 4 in be in een hostel in Nairobi. De volgende dag gingen we met Matatu's (busjes) naar de school in Nyeri. Het was een hobbelige reis van ongeveer 3 uur.
We slapen op een grote slaapzaal met alle meiden, de jongens slapen ergens anders. Vanavond komen de kinderen hier ook slapen bij ons op de slaapzaal. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik zit nu in een internetcafe mn blog bij te houden, en straks gaan we naar het centrum van Nyeri. Ik heb het hier erg naar mn zin en met het eten gaat ook alles goed (ik mag geen tarwe). We krijgen hier zeker niet te weinig te eten.

Groetjes uit KENIA!
Linda

• 01 Juli 2014 - 11:33

Opa Hekkink:

Fijn dat je goed bent overgekomen.
    Hier is alles goed

• 01 Juli 2014 - 12:11

Papa:

he topper wat een prachtige ervaring mooi dat alles goed gaat.

• 01 Juli 2014 - 16:13

Lidwien:

Hoi Linda
    Fijn dat jullie goed over zijn gekomen. (koffers weer terecht?)
    Ben benieuwd naar het volgende verslag
    Gelukkig kun je genoeg eten

• 01 Juli 2014 - 20:10

Mama:

Heej lieve Lin,
    Leuk om dit alles te lezen, zie je volgende verslag graag tegemoet.

• 01 Juli 2014 - 20:21

Gerard:

Toch niet voor niets vrienden geworden, mooi verslag ben benieuwd naar de rest

• 01 Juli 2014 - 22:01

Esther Noordman:

Hey Lin, leuk om te lezen hoe het gaat!
    Jullie zijn toppers. X

• 01 Juli 2014 - 23:05

Edward :

Ha Linda, leuk om je verslag te lezen, veel plezier daar on Kenia.
    Grt Edward

Linda

Hoi, leuk dat je op mijn reisblog kijkt! Ik ben Linda Kroes. In de zomervakantie van 2014 ga ik, samen met een groep andere jongeren en een aantal mensen van stichting OPIN, een reis maken naar Nyeri in Kenia. We gaan hier ontwikkelingswerk doen: weeshuizen en scholen opknappen, voorlichting geven aan de lokale bevolking over HIV/AIDS en nog veel meer. Zo gaan we ook een aantal activiteiten doen met de kinderen daar. Natuurlijk is er naast het werk ook ruimte voor ontspanningsactiviteiten, bijvoorbeeld een safari!

Actief sinds 13 Juni 2014